6.21.2009

No Entry


Ολα ξεκινησαν απο εκεινες τις σελιδες του βιβλιου
Ολα συνεχισαν απο ενα μαγικο ονειροπολημα.
Ολα τελειωσαν μεσα σ ενα συνεχες γυρισμα του χρονου.
Δεν υπηρχε ουσιαστικο τελος.Δεν υπηρχε περιπτωση να βγεις απο κει μεσα.
Δεν ξερω ουτε και εγω τι υπηρχε και τι οχι.
Αχνοφαινονται τα σημαδια σου και ο αερας τα σβηνει.
Σιγοτραγουδω στο ηλιογερμα και φουσκωνω μπαλονια γεματα ελπιδα.

το βιβλιο που ξεκινησε το αφησα στη μεση, δεν μου κανει αισθηση να ερευνησω τιποτα πλεον απ αυτο, το περιεχομενο του με καλυψε πληρως για το τι μπορει να κρυβει.
δεν το λεω ρηχο, αλλα σιγουρα ανουσιο.
βρηκα ενα αλλο βιβλιο τυχαια στα χερια μου, και μου σημαδευει μικρες μαυρες κουκιδες στο μυαλο, κατι σαν νοητη πυξιδα....αλλα προς ποια κατευθυνση.

δεν εχει συγκεκριμενο νοημα το κειμενο αυτο.
οπως και το βιβλιο.
χαμενες λεξεις...διασκορπισμενες χωρις αλληλουχια.
δεν με τρομαζει αυτο.
ετσι νιωθω μεσα μου.
καθε μου βημα που πραγματοποιειται...με κανει να αιωρουμαι στο αγνωστο ολοενα και περισσοτερο.
δεν μπορει κανεις να μπει εδω μεσα...ειμαι μονο εγω.
δεν μπορει κανεις να καταλαβει τι εχω εδω μεσα.
μοναχα εγω.

λες και εδιωξα επιτηδες τους παντες απο διπλα μου.
λες και δεν θελω να με πλησιασει κανεις.

η φωνη σου εισχωρει απο την 4η διασταση.
την ακουω εδω περα που ειμαι μονη.


τι θελεις επιτελους?

No comments: