5.28.2011

Recollect Me


Μπορεις να κοιμηθεις αν αργησω να γυρισω το βραδυ. δεν ειναι απαραιτητο να με περιμενεις. δεν ειναι απαραιτητο να με ακουσεις. αλλωστε προλαβαινεις να με αντικαταστησεις . προλαβαινεις σου λεω.

δεν υπαρχει χρονος ουτε για ερωτες ουτε για αγαπες. δυστυχως αυτο το τριπακι το χουμε παρει ως χαπι .. αμετρητοι ανθρωποι. μερικοι εθιζονται απο αυτο το ναρκωτικο. εγω παλι .. ξενερωνω.

δεν λειτουργει ισως. το συνηθισα τοσο? γι αυτο σου λεω, μην με περιμενεις.
ουτε και γω θα σε περιμενω.


η φυση του αντρα και η φυση της γυναικας.. ειναι να βρισκουν αντικαταστατα και οχι υποκαταστατα.
ελπιμονη.


δεν ειναι απαισιοδοξο αυτο που λεω. δεν ειναι κακο να αποφευγεις. τουλαχιστον εμενα με βολευει. η αγγλια με βολευει. παντα φευγω απο αθηνα. και αφηνω πισω μου αναμνησεις. ξερεις. δεν μπορω να τα παρω μαζι μου. μενουν εκει. .. και ετσι δεν δενομαι. δεν μου λειπουν.
καμια φορα δεν θυμαμαι κιολας.

αν σκεφτεις πως τα σοβαροτερα ζητηματα σημερα ειναι το μελλον σου..και το μελλον της χωρας σου , ισως να μη θεωρησεις τοσο ρηχη οσο πιστευεις πως ειμαι.
σκεψου λιγο.. την δουλεια σου. τις σπουδες σου. τον μισθο σου. τα δικαιωματα σου. την υγεια σου. οι γυρω σου πονανε. κλαινε. για τον χαμο των ανθρωπων τους. για την ζωη τους.

αριθμησε τα.. και πες μου ποιος ερωτας μπορει να ανηκει σε αμβλεια γωνια.

μεχρι και η Κατερινα θα σε κοροιδευε. αυτο το ελευθερο και αλητικο πνευμα. την Γωγου λεω.

μη σαπιζεις μεσα σε καρδουλες. ... εχεις χρονια γι αυτο.


μετα απο λιγα χρονια. θα σε θυμηθω. μετα απο λιγα χρονια. θα με θυμηθεις.

και τοτε. μπορω να σε αφησω να μου κρατας το χερι.

τοτε μπορω να σου ζηταω να μου χαμογελας διαρκως.
τοτε θα νιωθω την ανασα σου.
τοτε.. θα εισαι διπλα μου.

τωρα ομως σ αφηνω. γεια.

No comments: