2.11.2011

Plagiarism ( NOT)


ετσι ειναι φιλε μου. ο ανθρωπας εχει μυαλο . και διαολιζεται ευκολα. και ετσι οπως
κανει τη μια κουτσουκελα μετα την αλλη.

και ετσι οπως γυριζει η γη γυρω απο τον ηλιο
και το φεγγαρι απο δ αυτηνε...
ετσι η ροη.. μας αραδιαζει αλλαγες και γεγονοτα.. σε ασταματητο ρυθμο.

μα κανενα ΠΟ-ΟΥΖ ρε πουστη μου? τιποτα ρε... ποιος να σε περιμενει?



ο δηθεν γκομενακιας?? η δηθεν καλο κοριτσι? ο δηθεν και η δηθεν!!

ονοματα δεν εχουνε αυτοι. τους εχω λιγο χεσμενους γι αυτο!

με ειπαν εγωιστρια. και ειμαι. με ειπαν κοπροσκυλο. με ειπανε κ αλητη!


εγω μυαλο δεν εβαλα.. κ εφυγα απ το σπιτι !!

πιε τωρα τη ρακι που σου βανα.. να νιωσεις λιγο ντουκι μεσα σου!!!!


σατυρα δεν πουλαω. την ΧΑΡΙΖΩ.

ετσι φιλε μου. και μη νομιζεις. και γω αυτα δεν βγανω απο το κεφαλι μου.

συζητημενα ειναι σου λεω. αναλυση στην αναλυση. και ετσι η φαση . ναι φιλε μου,

Πειραζει που αγαπαω λιγο και την παρτη μου ?

''ΦΙΛΕ'' μου.

αλλα ενα εχω να σου πω, μπορω να γινω το αρχιδι που ΟΛΟΙ ονειρευτηκαν.. ΚΑΙ θα Αγαπησουν...

Ευκολακι πραμα να πουμε.

Μερικες φορες ομως γουσταρω και τα δυσκολα .

ταδε Εφη, Σαρρα Παλ.

Αφιερωμενο. σ αυτη την μορτικη ψυχη. και την τρελη ψυχεδελεια της.

1 comment:

Unknown said...

ntax!
words fail me!
dyskolaki.... ;)