4.05.2011

Back and Forth

σημερα δεν εχει ιστοριες. περπαταμε σε δρομακια ρεαλισμου. πραγματικοτητα ειναι ενα τρελο φετιχ αν το καλοσκεφτεις.

καυλωνεις λιγο χαχα!

την Bliss την κλαταρα. εχω να το λεω. την εχω κανει να παραφερεται.
καλο της κανει βεβαια. την εκβιαζω καμια φορα ξες εσυ!

της λεω η ταν η επι τας! ... τι ν αποκαμει κ κεινη, με υπακουει.
καλυτερο alter ego δεν θα μπορουσε να βρει.
ειμαι ο,τι πιο ιδανικο για κεινη. κατι σαν ναρκωτικο.
εγω την τρεφω και κεινη ενεργει. .. καλα δεν ειναι και Fight Club h φαση. αλλα.. could be you know.

τελευταια εχει φρικαρει με φορτο εργασιας. με το μελλον . με το τι θα κανει. με το τι θα κανω εγω. και το πως θα προχωρησουμε αγαλι αγαλι.

σημερα την εφερα βιβλιοθηκη. εκει που οι αγγλοι, γαλλοι, ισπανοι κ πορτογαλοι σου σκανε κατι χαμογελα... μεσα απο την δικη τους καταπιεση. και γουσταρεις. και η bliss γουσταρει.

ειναι ωραιο να βλεπεις πως σου δινει ενεργεια το αντιθετο φυλο.
σε εξιταρει ρε παιδι μου πως το λενε.
παρα τ αυτα. αδιαφορεις παντελως οταν εχεις να γραψεις καμποσες λεξεις για να παραδοσεις.
μη νομιζεις. κ αυτος πρεπει να σε αγνοησει.


οπως και να χει, την εκπαιδευω. οσο μεγαλωνουμε μαζι, της δινω σωστη τροφη.
τα σκατα αλλωστε τα φαγε με το κουταλι παλια.
τωρα αφησαμε τα μπας κλας... εκει στο χαρλεμ μαζι με τον πιλαλη.


με την μουσικη την κανω να παιρνει δυναμη. μεγαλωνει μεγαλωνει γερα παιδια.
με το διαβασμα την κανω να συγκεντρωνεται
να ανοιγει το μυαλο της.

και ερχομαι τωρα και σε ρωτω. γιατι της γκρινιαζω καμια φορα. γιατι της γκρινιαζω για τις δυσκολιες των μαθηματων.
ποιος ειπε πως ειναι ευκολα.
και ποιος ειπε πως τα ευκολα ειναι τα ωραια.

τελικα. γουσταρω που σπουδασα βιολογια

ειναι το ειναι μου.
γουσταρω τελικα που κανω αυτο το μεταπτυχιακο.
γινεται κ αυτο ενα με μενα.
το ρουφαω.. απο καθε αποψη μεσα μου.

γουσταρω που δυσκολευομαι. και χαιρομαι που τελικα ειναι λιγο αγνωστο το μελλον μου

δεν υπαρχει λογος απελπισιας.

παλευεται η κατασταση
μονο οταν το θες.
πραγματικα

και εγω δεν τα βανω κατω ρΕ μαλακα.

τωρα σαλτα κ γαμησου!!!!
σε σενα μιλαω που εισαι ενας quitter.
ΞΥΠΝΑ.

No comments: