8.07.2006

ΠΙΣΩ ΔΕ ΓΥΡΝΑΩ



Κρύος ιδρώτας κυλάει ξανά στο μέτωπό μου

κι εσύ, χαμόγελό μου
με ομορφαίνεις ξανά εκεί πάνω στον καθρέφτη,

με βγάζεις ψεύτη
Προσπαθώ να σου ξεφύγω κι είναι λάθος

μα νοιώθω πιο μονάχος
και πάω εκεί μπορεί για το καλό μου,

από κοντά χαμόγελό μου.

-Μην αφήνεις τα μάτια σου από μένα και άνοιξε το φως απ' την ανάσα σου ώρα στέκομαι θαμπός
σκούπισέ με ρε βλάκα ο καθρέφτης σου μιλάει
κοιτάχτε ένα μαλάκα σα χαμένος με κοιτάει. Εγώ φταιω ρε που τόσα χρόνια σε ομορφαίνω και να στολίζω τη μιζέρια σου επιμένω για να μη δείχνεις λυπημένος ο καημένος να μοιάζεις σώνει και καλά ευτυχισμένος. Και εσύ να ψάχνεις τώρα αν κάνεις το σωστό και να φοβάσαι ρε αυτό είναι το ευχαριστώ για κάθε φορά που σ' έστηνα καλά μπροστά μου μήπως και πάρεις λεει κάτι απ' τη χαρά μου. Ή για εκείνες τις φορές που άνοιγες ρε την καρδιά σου και μου άφηνες όλα τα μυστικά σου για να σου φτιάξω μια εικόνα λεει πιο ψεύτικη ακόμα με εκείνο το χαμόγελο στο στόμα. Που σου χάρισε ό,τι πήρες, που σου έφτιαξε καριέρα που σε ετοίμαζε καλά για αυτή τη μέρα μα αφού έχεις πάψει σε εμένα να κοιτάζεις μπορεί το τέλος σου ρε βλάκα να γιορτάζεις.

"Πες μου χρόνια πολλά σήμερα θλίψη μου γιορτάζω
το πικρό μου το χαμόγελο καθρέφτη τώρα αλλάζω
σκύλα ζωή σε έμαθα πια γι' αυτό γουστάρω που γερνάω
και πίσω δεν γυρνάω."

-Λοιπόν καθρέφτη δε πα' να δείχνεις ό,τι θες
πάνω σου αφήνω εγώ το χθες κι όλες εκείνες τις στιγμές
που έκλεβα από άλλους για να χτίζω το όνειρό μου
τέρμα λοιπόν χαμόγελό μου.
Πάρε μαζί και τις σπουδές, και των γονιών τις συμβουλές
και την καριέρα που μου τάζαν αν τη θες
πάρε διπλώματα πολλά πάρε και χρόνια υπομονής
πάρε το κύρος που θα είχα να χαρείς.
Αυτή τη μέρα αν μ’ ακούς, λοιπόν, γιορτάζω
και την εικόνα που μου έφτιαχνες αλλάζω
δε κοιτάω δε ζητάω ό,τι πίσω έχω αφήσει εκεί
μοιάζει με βρώμικο ξεκλείδωτο κελί.
που δεν έσπρωξα την πόρτα τόσα χρόνια για να βγω
φοβόμουν ν’ αντικρίσω το χαμένο μου καιρό
τώρα έχω μάθει, θα κάνω λάθη
θα σου χαρίσω τα σωστά και όσα είχα πάθη
Κι από όσα ακούσανε τα αυτιά μου κι όσα θάφτηκαν στο χρόνο
την τελευταία εικόνα εγώ κρατάω μόνο
περίσσια τώρα η αντοχή μπορώ και την κερνάω
Και πίσω δε γυρνάω.

12 comments:

ptwsh said...

Α εσύ είσαι καλή...πολύ καλή...
Δε μου λες...από ξένο rap hip-hop "ποιόνανε" προτιμάς;

:)

Bliss said...

eixa porwsh me dr dre!alla kai:
dmx
nas
public enemy
missy elliott
wu tang clan
diaforoi genika pleon

ptwsh said...

Ε δεν το πιστεύω!

DMX κορυφή ..
Snoop Doggy Dog ο αλητάκος
Dr. Dre ο κολλητός του αλητάκου
Eminem ο άρχοντας του λέγειν..

Πρόσφατα άκουσα ρε συ τον BOW WOW, έπαιξε και στο Tokyo Drift Fast&Furious .. φοβερός. Και είναι και νέος σε ηλικία.

Εν τω μεταξύ χαίρομαι ιδιαιτέρως που δεν είπες 50cent σαν σουρωτήρι από τις σφαίρες που έχει φάει και που προβάλει.

Κοίτα να δεις..

ptwsh said...

Από ελληνικό δεν κατέχω πολλά. Μόνο active member έχω ακούσει και αυτό από τον φίλο μου. Όχι ότι το κυνήγησα να το μάθω το ελληνικό hip hop.

Bliss said...

50 cent dn m aresoun
opws kai goin through edw ellada dn akouw me tpt axaxa :P

alla dree k snoop doggy nai m aresoun ontws!
bow wow dn gnwrizw!!:/

Bliss said...

koita apo ellhniko oi anctive member einai oi gemistoi kleftes apo loopes!!!exw akousei ta ksena kommatia k exw meinei malakas!o kurios mixalhs aka bd fxmor einai megistos antigrafeas!
oi kaluteroi se hip hop mousikh einai oi ffc!pou dialu8hkan pleon alla toulaxiston oi stixoi k h mousikh eixan pragmata pou eksefrazan!low bap akouw giati goustarw k as antigrafei o allos!
dn asxolh8hka pote me tis dh8en anti8etes pleures dioti oloi autoi ekanan diskous kai ta phran xontra apo mas tous blakes pou fanatizomastan!so dn uposthrizw tis pleures!na pane na gamh8oun koinws!

Bliss said...

megistoi h8ela na pw kai eipa gemistroi!xaxa kala paw!

ptwsh said...

Χαχα! Θα μπερδεύτηκες με τα γεμιστά που έφτιαξα.

Όσο για τις πλευρές ήταν κάτι που ποτέ δεν κατάλαβα.
Και μάλιστα όταν πεθαίνουν μεγάλοι καλλιτέχνες από τέτοιες βεντέτες όπως 2pac...

Bliss said...

o 2pac dn mporw na pw einai h adunamia mou :P xoxoxo

Bliss said...

@respect den akouw eminem

Gordon said...

O Snoopy Doggy Dog exei kanei kai tsontes, einai polypleuro talento mouxaxa...

ptwsh said...

respect -> respect τους πάντες...

gordon -> Να ήταν μόνο αυτός..έχεις δει live συναυλίες; Όχι μόνο ο Snoop Dog