5.10.2007

Εφυγες ψυχη μου στον παραδεισο


..καποια στιγμη θα γινοταν αυτο..
σε θυμαμαι ξαπλωμενη..να εισαι λιγο στον κοσμο σου..
πονουσες το ξερω...υπεφερες...δεν σε αδικω...
σε κοιταζα που λες...την μορφη σου..
να αποτυπωσω καθε σου λεπτομερεια...
και φανταζομουν πως θα γινει αυτη η οψη..αυτη η σεβαστη μορφη..
να μην υπαρχει πια...

πως θα αντεχω σε μια σκεψη οτι δεν θα σε ακουω...
οτι δεν θα υπαρχει λογος να καλεσω το νουμερο σου
να δω αν εισαι καλα...

22 χρονια κουβαλαω το ονομα σου
22 χρονια...εισαι η αδυναμια μου
και απο χθες θρηνω..
θρηνω που μας αφησες ..
θρηνω που πονεσες ετσι αδικα..

ισως η ψυχη σου θελει ξεκουραση
περασες πολλα
και δεν το αξιζες

να με προσεχεις απο εκει που εισαι
θα σε σκεφτομαι απο εδω που ειμαι

σε αγαπαω ρε γαμωτο
ολο το βραδυ το κερακι καιει για σενα
θρηνει η ψυχη μου
σπαραζει η καρδια μου

πικραινομαι που δεν προλαβαινω να ρθω να σου πω
ενα τελευταιο αντιο...
να σε κοιταξω αλλη μια φορα...
να σε γλυκοφιλησω γιαγια μου...
να μυρισω το γιασεμι που θα σε περιλουσω
να ευχηθω στην ψυχη σου καλη τυχη..

φοβαμαι να ρθω και να σε βρω θαμμενη..
δεν θελω να το αντικρυσω αυτο...

εγω σε θυμαμαι ορθια..
να πινουμε καφε μαζι
σε θυμαμαι να μου λες να προσεχω παντα..

ησουν αξιοσεβαστη γυναικα
πως θ αντεξω να συνεχισω την δυναμικη του ονοματος σου
θα μου λειψεις

σ αγαπαω :(



Aφιερωμενο στην γιαγια μου
την ψυχη μου
ο μεντορας στα μονοπατια μου...


να αναπαυτει η ψυχη σου
για παντα...γαληνη μεσα σου!