7.31.2009

Entropy


δεν υπαρχουν λογια, οταν ακους αυτα που σε καλυπτουν
δεν υπαρχουν ηχοι, οταν λες αυτα που σε αδειαζουν.
υπαρχουν κροτοι και γαληνιες στιγμες...οταν υπαρχει συγκρουση στιγμιοτυπων η ζωη σου ειναι
μια εντροπια.


ξεκιναει σιγα σιγα...αγουρη γευση.

μετα υπαρχει θεμελιωδης συγκροτηση ( βλεπε Δευτερο Θερμοδυναμικο Αξιωμα)


και καταληγει σαπια ( σωματικα).....

αποσυντιθεται πληρως το καθε κομματι σωματος σου
εκει αυξανει και η εντροπια.

φυσικη εκανες στο σχολειο ή κοιτουσες αλλου σε καθε παραδοση?
κακως αμα δεν εχεις ιδεα απο τα θεμελιωδη.
γιατι ολα αυτα αφορουν και σενα..και μενα....οχι μονο σε επιστημονικο επιπεδο.
ουτε σε ερευνητικο.
στο καθημερινο σου μοτιβο. απο την ωρα που ξυπνας και πινεις τον καφε .....μεχρι και την ωρα που κλεινεις τα ματια.

γνωρισα τις προαλλες τον Ορφεα. απιστευτος χαρακτηρας.
εξωπραγματικος θα ελεγα. ηξερε τοσα πραγματα.
τον χαζευα σαν κοριτσακι αμαθο στα ματια, στο στομα...φλερταρα με τις συλλαβες του που ηχουσαν στ αυτια μου.
απιστευτες γνωσεις. ο τυπος μου....σκεφτηκα. εμφανησιακα...ενας ωραιος αντρας.
ειχε αυτο που βλεπεις σπανια γυρω σου στους αντρες.
το βλεμμα του εβγαζε ευθυτητα και ειλικρινεια. θαρρω ερωτευτηκα την μαγεια του ....και περιμενω παλι με ανυπομονοσια την επομενη συναντηση.
εκει οπου τα δικα μου ατομα ... κινουνται σε γρηγορους και αποπροσανατολισμενους ρυθμους.
αυτος ο ανθρωπος ειναι η διαφοροποιηση στην ηδη υπαρχουσα πληροφορια.

στα δεδομενα τυπικων αντρων. παραγει εργο η ομιλια του .... το νιωθω.

χανω τα λογια μου
και χανω και τις σκεψεις μου. μου προκαλει αταξια και ταξη.

και αν θες να μιλησεις και συναισθηματικα..... αυτο το μεταφραζεις...


και ως Ερωτα.

No comments: