7.17.2009

I dont feel like...

πως ειναι οταν το αμαξι ξεκιναει με 3η?

θα σας πω εγω.
σκατα βεβαια.
αμα δεν σου κλεισει καθε φορα που κανεις επανεκκινηση εμενα να μη με λενε BLiSS.

δοκιμασμενο και τεσταρισμενο απο μενα την ιδια.αμε.
αλλο αν εγω την περνουσα για 1η.
πολυ μπερδεμα οι ταχυτητες των OPEL.

το θεμα ειναι πως με 3η ξεκιναμε και στη ζωη μας...παιρνουμε κατι αποφασεις που οσο και να το ζορισουμε...το αμαξι δεν τραβαει και μας αφηνει στα αδυτα.
πολλες φορες προσπαθησα αθελα μου την 3η.
ωσπου απλα σταματησα να βιαζομαι.

δεν εχω βαλει καν 1η.

ειμαι νεκρα.
το αφηνω να κυλαει μονο του.
αλλωστε σε μια κατηφορα ειμαι πλεον.
λιγο φρενακι και προσοχη το τιμονι!

το κομματι που ακουτε με ανεβαζει απιστευτα...δυστυχως μας ακυρωσαν τους Killers ..και πηραμε τα λεφτα μας πισω απο το Rockwave.
νταξ....οι Archive ομως ειναι εδω.....στην κατηφορα που σας ελεγα...

11 Σεπτεμβριου.
πατηστε φρενο μαζι μου.

No comments: