9.01.2009

Μy September


Η ζωη κυλαει.
αλλοτε ομορφα, αλλοτε ανουσια...
παντως δεν μενει ποτε στασιμη.
τα πραγματα γυρω μας παιρνουν συνεχως αλλες τροπες...και ειμαστε παντα εκει στο επικεντρο να δεχτουμε καθε πιθανη συνεπεια.

φτανει στο ζενιθ η προσδοκια των ονειρων μας.
μεγαλωνουμε.
αλλοι το θεωρουν κακο...εγω οχι, οσο μεγαλωνω μαθαινω...και οσο μαθαινω,ζω.

ζω γιατι αναπνεω, αναπνεω γιατι εχω αναγκη απο λιγα μορια μεσα μου.
μορια αδιασπαστα ...

τα σχεδια μου σιγα σιγα μπαινουν σε μια σειρα, ποσο το περιμενα αυτο.
εδιωξα αυτο το καλοκαιρι απο πανω μου γιατι μ επνιγε.μου δινε τα μισα απ οσα περιμενα.
ισως και λιγοτερα.
αναλογιζομαι τι εγινε αυτη τη χρονια....ανακαλυψα πως φιλικα μου προσωπα- χρονια δεμενοι με αθωους παιδικους δεσμους- ηταν απλα ψευτικοι διπλα μου.
ηταν ασκοποι και μου τρωγαν τον χρονο. ενας γνωστος μου ειπε τις προαλλες '' αμα δεν υπηρχαν και οι μαλακες στη ζωη μας...τι θα καναμε και μεις οι νοημονες''

και ειχε δικιο.

με τα πινελα μου δημιουργω αποχρωσεις καφε και πρασινου.συνδιαζω χλωρο και ξηρο ...γιατι ειναι ο καιρος που το επιτρεπει.
σκεφτομαι την επιτυχια μου...σκεφτομαι αυτο που θελω να αγγιξω και να το γεμισω με την ενεργεια μου.
θα το καταφερω.
εψαχνα ενα ονειρο μου σε δυο χωρες ταυτοχρονα...
ισως ηρθε η στιγμη..να της παρω μια μια αποκλειστικα...μηπως δω που ανηκω.

η αποδοχη ειναι η ακορεστη λεξη που δεν θα βαρεθω ποτε να ακουω και να νιωθω.
ισως μιλαω γενικα, ισως περι ανεμων και υδατων.παρα τ αυτα...η ζωη μου ξεκιναει ομορφα.η μαλλον.....κυλαει ομορφα.
οπως λεει και ο αγαπημενος μου B.D.Foxmor ''θελω να πω πως γερασα...και ομορφα περασα''

κλασσικα πινω τον ζεστο μου νες καφε ακουγοντας την μουσικη που με εκφραζει, πανω σε βιβλια γενετικης.
αυτη ειμαι τελικα.αυτο αγαπαω.αγαπαω τη στιγμη που θα κατσω μονη μου στο γραφειο να μελετησω, να χαζεψω.
οι μουσικοι περιπατοι ειναι η κρουστα μιας καλοψημενης λιχουδιας...



ειμαι ετοιμη να κανω ακομα ενα βημα...ενα βημα που δεν ξερω που θα με βγαλει.ξερω ομως πως θα ειναι για το καλο μου
ξεκιναω λοιπον απο την αρχη.
την αρχη που εγω οριζω καπως ετσι.......

.......Σεπτεμβρης, και καλο μας μηνα, κρυο και βροχη....και αναγκη για αλλαγες...μηνας ελπιδοφορος...και γεματος τρεχαματα.
ο Σεπτεμβρης ειναι ο Μηνας μου!

Σας Ευχομαι να εχετε τις Καλυτερες Φθινοπωρινες στιγμες.εγω γι αυτες ζω παντα.

3 comments:

kat. said...

λατρεύω και εγώ τον σεπτέμβρη!
όπως έλεγα και πριν λίγο, σηματοδοτεί τη νέα χρονιά..

Balidor said...

Η πιο αισιόδοξη εκδοχη του Σεπτέμβρη...
μ'αρέσει :)

Φιλιά και καλό... ξεκίνημα!

KitsosMitsos said...

Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερο να ζούμε! Αυτό είναι το ζητούμενο.