11.21.2010

Compliment


μου ζητησες μια ματια
και σου απαντησα ''ειναι 5.30''

δεν ξερω γιατι με ρωτησες και δεν εχω την παραμικρη ιδεα γιατι και εγω σου απαντησα.

δεν χρεωθηκα τυψεις ουτε με στολισα με ενοχες. γραμμενους τους εχουμε ολους
και γραμμενοι μας εχουν και κεινοι.

η ωρα παει 7. και δεν ηρθες να μου ζητησεις τιποτα ξανα.

αυριο το ρολοι θα δειξει παλι 5.30
και εγω θα σου δωσω μια κορδελα.
να δεσεις το στομα σου. να μην ζητας. να μην ακουστεις.
και μεθαυριο θα σου δεσω τα ματια.
να μην κοιτας. να μην μπορεις να με δεις
και οι ωρες θα περνανε.
και θα προχωραμε ολοι μαζι .. εκει στο γνωστο μερος.
και θα χαζευω αμεριμνη την καινουρια παρουσια που μου ζητησε να παραμεινω ντροπαλη.

5 comments:

bereniki said...

πόσο γλυκό.....
να παραμείνεις ντροπαλή, κι ας συνεχίσεις να τον σκέφτεσαι, δεν πειράζει!

bereniki said...

πόσο γλυκό...
να παραμείνεις ντροπαλή, κι ας συνεχίσεις να τον σκέφτεσαι, δεν πειράζει...

Bliss said...

bereniki mou

exases ligo to nohma;p

h teleutaia frash dhlwnei thn emfanish enos kainouriou prwtagwnisth

oi upoloipes fraseis einai dealing with ur alter ego!!

PeNNy LaNe said...

Όλο αυτό σημαίνει κάτι πολύ special για σένα είμαι σίγουρη! Καλωσορίζουμε τις νέες υπάρξεις στις ζωές μας μικρή μου Bliss! Come what may...

kat. said...

bliss Mου,
με συγκίνησες!
και μου ξύπνησες εικόνες. είναι φοβερό το πόσο καιρό με γυρνάς πίσω. ένα παιχνίδι που παίζεται μόνον με τα μάτια δεν ξεχνιέται ποτέ! σωστά;

η κορδέλα είναι απαραίτητη μόνο για το στόμα. γιατί πολλές φορές αυτό σκοτώνει τη στιγμή!!!

ναι στα καινούρια! ναι στις μεγάλες στιγμές που θα έρθουν!