1.26.2009

=AMARETTO=


ετσι ειναι οι γευσεις... νοσταλγικες αγγιζουν αχνα τη γλωσσα σου και γλυστρανε στον ουρανισκο εχουν //εντονη επιδραση μεσα σου// σιγουρα εχεις γευσεις που μολις η γλωσσα τις αγγιξει....τις φτυνεις και πινεις μια δοση νερου..να καθαρισεις το στομα// Αλλα σκεψου σφαιρικα. οι γευσεις σε αφυπνιζουν. σε ξυπνανε. αισθητηριες δυναμεις. μπορεις να αντισταθεις? στις περισσοτερες οχι.. Εμενα μια γευση προσωπικα μου θυμιζει τον υπεροχο χειμωνα. χμ, υπεροχος...πλεοναζουσα εννοια για τα αγγλικα καιρικα φαινομενα... οταν εχει τα κεφια του ειναι υπεροχος! ταξιδευω που λες μεσα σε ενα ποτηρι amaretto με λιγο λεμονι και μπολικο παγο ...εκει που καταληγω ειναι σε μια αυρα που με παιρνει απλοχερα και μου δειχνει το χαμογελο μου.// στο χαμογελο μου ειμαι ικανη να δω τα λαθη μου// να τα διορθωσω //ειμαι ικανη να δω τα λαθη τους// να τα διαγραψω //ειμαι ικανη να με δω ευτυχισμενη ...και γινομαι παραισθησεις ποτου,θα πεις... το δοκιμασες ποτε? με την αγαπημενη σου γευση? να ζησεις το ταξιδι σου? Μια Λιλιπουπολη ξεπροβαλλεται ..στο λεω με μουσικη...με χαμογελα...γελια...αγκαλιες... ομορφα νιατα αγνα και αθωα και ξαφνικα μετα πινεις λιγο νερο και φευγει... εξαφανιζεται και ξυπνας...στο γραφειο σου μ ενα πακο απο πληροφοριες να διαβασεις για τη δουλεια σου αλλα τουλαχιστον στη σκεψη σου εχεις καποιον...που ξερεις πως και κεινος σ εχει μεσα του// χαμογελας κρυφα και λες δεν γαμιεται..ας το πιουμε ολο το μπουκαλι αποψε ρε μαστορα! τι νομιζες οτι θα σου εδινα αφηγηματικο τελος με ωραια ονειρεμενη πανδεσια?
δε μας χεζεις ρε Νταλαρα!

εμεις περναμε ομορφα....και ομορφα ζουμε!
Ακουστε το κομματακι απο κατω....σπερνει! ΤΕΛΟΣ

NEW DAY- kATE HAVNEVIK

5 comments:

molemou said...

TELIKA PERASES KALA?

Bliss said...

Panta pername kala molemou!!!!

he:))))

tovenito said...

άσπρο πάτο!
κι ένα κερασμένο

Bliss said...

haha etsi!!!!

ola kerasmena s auto to blog!
apo thn bliss me agaph!

Balidor said...

Ετσι ρε μάστορα...
μέχρι τον πάτο και στα παπάρια μας, κι όλας!