1.29.2009

Mπλε Ταξιδι


ειμαι χωμενη μεσα σε χιλιαδες σελιδες ..μπλεχτηκα σε προτασεις, λεξεις και συνδετικους ορους. πινω καφε με ασυναισθητο ρυθμο. βουτηξα σε αλλα νοηματα.σε αλλες γνωσεις.σε αλλες εικονες. ακροβατουσα τοσο καιρο, σε κουβεντες μικρες και ασημαντες ακροβατουσα σε λεξεις ανιαρες και ασκοπες.
''ειναι λαθος να σπαταλας το χρονο σου με μνησικακους ανθρωπους'',ειπε ο Κυριος Μπεν και του χαμογελασα καταφατικα. Εφυγα...
εφυγα απο εκεινο το συμπλεγμα χρωματων.
ταξιδευω μονη μου στο μπλε.
γινομαι καμβας και με κανω να πεταω...με κανω να κολυμπαω...

γινομαι μοτιβο και μου χαριζω λαμψη
//
με κανω μοναδικη//
//
εργο τεχνης, με ταξιδι χρωματος μπλε.

Ακυρωσα τον γαλαζιο σου περιγελο, και τον πεταξα στο μαυρο να σαπισει

ακυρωσα το γαλαζιο σου ονειρο, και το βαφτισα φτηνο για να χωρεσει στη σκεψη σου..που ειναι τοσο δα μικρη

Ζηλεψες το εργο μου και το αντιγραψες

Θαυμασα,ομως,τον μαγνητισμο μου πανω σου, ακομα Εγω και το Μπλε μου Ταξιδι

Κορεσμος στιγμων και λεπτων
κουραστηκα να κουβαλαω συνεχως αυτα πανω μου
το μονο που κανουν ειναι μικρες φθορες στον πινακα μου, με αχνες εμφανησεις αλλων χρωματων.
και κει που σαλπαρω και ξεκιναω να ζωγραφιζω το μονοπατι μου...

εκει στο βαθυ μπλε...
το βλεμμα μου παγωνει... η καρδια μου χτυπα γρηγορα..
τελικα...
δεν εφυγες ποτε....

ησουν εκει.. παντα... διπλα μου ...
Μερος 1ο.

Madrugada- Blue Strange Colour Blue- Coming Back to YOU

3 comments:

Balidor said...

I'm blue da bee dee, da bee daee,
*εεεεγκ-χχχμμμμ!

Κομματάρα, btw!

tovenito said...

υπέροχο το μπλε ταξίδι σου. το μπλε είναι το χρώμα της αγάπης. αλλά και της θάλασσας και του ουρανού. ή σε βυθίζει ή πετάς.
και σπάνια το βγάζεις από μέσα σου. γιατί είσαι εσύ

Bliss said...

>Balidor

χα πιο κομματαρα απο Ματρουγκαντα?
Μπααααα
Ειναι by far το αγαπημενο μου συγκροτημα.


>tovene592

το μπλε ταξιδι ειναι και δικο μου
και δικο σου
και δικο τους
το θεμα ειναι κατα ποσο θα το ευχαριστηθεις και θα καταλαβεις ποσο ομορφο ειναι τελικα οταν το κανεις μονος