6.08.2009

You SMeLL oF ''We''




Στις προσωπικες μου στιγμες, η απολυτη απολαυση ειναι η μυρωδια του αρωματος μου, που εχει ξεμεινει στο σωμα μου.
ειναι η μουσικη που με παρασερνει σε σκεψεις, ονειρευοντας τον κυκλικο μυθο μου, που με κανει τροχια.
χαμηλος φωτισμος και δροσερο δωματιο.

Οι στιγμες της μοναξιας μου...με γεμιζουν τοσο πολυ.
Σιωπω οταν με κοιτας, αλλα μεσα μου ουρλιαζω συναισθηματικα tempo.

δεν θελω να ξημερωσει.



ειμαι ολοκληρωτικα δοσμενη στο γλαφυρο μου στιγμιοτυπο.

αναφερομαι συχνα σε τροχιες, χωροχρονους,διαστασεις....

ζω το ταξιδι μου.

ανασες ορχηστρωνουν την λαχταρα και το παθος μου
αργες μυθικες τροχιες του κορμιου μου...διακατεχονται απο ενα απαιδευτο μενος.
τινουν τα ορια τους κοντα σου.

παρε με για ανασα σου...για μια μονο στιγμη
για να λυτρωσεις τις σπιθες μου
βουτηγμενος στο αρωμα μου.
γινεσαι ...''εμεις''....

U SMELL OF WE...

1 comment:

KitsosMitsos said...

Ωραίο και αισθαντικό.
Καλημέρα