10.24.2007

Στα Ματια Μου ...Φυλακισα Την Πολη Των Αγγελων




ενα ζευγαρι ματια...
μπροστα στο ακουσμα μιας απιστευτα ταξιδιαρικης μελωδιας δημιουργησαν μαζι με το μυαλο μια εικονα...
πλασματικη αραγε?
δεν ξερω να σου πω..
γιατι ακομα μπορω και την βλεπω
την νιωθω
μεσα σ αυτα φυλακισα την εικονα σου

σε βλεπω να ερχεσαι προς τα μενα..με ενα ζευγαρι φτερα στην πλατη σου..

βλεπω τα γαλαζια σου ματια και μπερδευομαι ...που ειναι ο ουρανος..που ειναι η θαλασσα...που ειναι τα ματια σου...

νιωθω το πατημα σου στη γη να τρανταζει καθε μου αισθηση...
ενα ριγος με διαπερναει ...και συνεχιζω να σε κοιταω...
ολα γυρω μου μοιαζουν παραμυθενια..
οτι βλεπω γυρω μου ..μου χαριζει απλοχερα χαμογελα...

ανταποκρινομαι σε καθε τι...φωτιζοντας με το δικο μου χαμογελο..καθε τους κρυφη ματια...

ουσιαστικα εκλεψα απο την λαμψη σου...και σκορπαω σαν χρυσοσκονη γυρω απο σενα...

απλα μη με φυσηξεις...αγγελε μου... ασε με να κατσω πανω στα φτερα σου...
να σε γεμισω με περισσοτερη λαμψη

ασε με...
μη...
η πολη που ζω..ειναι μαγικη..ονειρικη...
κοιταω με λαγνο βλεμμα
-ειμαι χαμενη σε μια μελωδια- σε μια μυρωδια
σε εναν αντρα- στην μορφη του
αν χαθει αυτη η μορφη απο τα ματια μου...
θα αλλαξει η εικονα
θα αλλαξεις εσυ
θα εξαφανιστω εγω
μη σου λεω..
μη με φυσηξεις...
ασε με να σε στολιζω...

8 comments:

Mantalena Parianos said...

hey
Κάποιος είναι ερωτευμένος εδώ!

Καλημέρα Μπλισίδιον!
:)

the navigator said...

H σκόνη ερωτεύεται τον άνεμο που τη σκορπά...

Equilibrium said...

Μα κι ο έρωτας (όσο τον ζεις δλδ) σου βγάζει τέτοια έμπνευση?... Μακάρι να μη σε φυσήξει από του αγγάλου σου τα φτερά, λοιπόν!

kat. said...

άσε με να σε κοιτάζω!
σε αφήνω να με αγαπάς!

Bliss said...

@Mantalena Parianos
γεεεαααα ο Μιχαλης ζει αυτος μας οδηγει!
που εισαι εσυ μαφιοζε?
ελπιζω ολα καλα μεσιε!
ναι ερωτας στην ατμοσφαιρα ξεχυλιζει απο καθε λεξη στο μπλογκ μ..
σορρυ...αλλα αυτη τη φορα
αυτη την ακαταστασια δεν μπροω να την συμμαζεψω!

@The navigator...να ερωτευτω δλδ τον ανεμο?
μα με σκορπαει...


@equilibrium ...οπως το ατομο στην εικονα σου...
ετσι κ γω...
θελω να κατσω σ αυτα τα ασπρα φτερα εκει στην πλατη...


@Κατ...

σε αφηνω να μ αγαπας..
ακομα κ αν παψεις να με κοιταζεις

GhostHunter said...

Να ακούμπησεις εκεί...
Έτσι απαλά...
και να ταξιδέψεις...
μες το γαλάζιο των ματιών
που τόσο λατρεύεις...

Bliss said...

@ghosthunter και το λατρευω τοσο πολυ..που ξερεις οταν κανει ειναι τοσο καλο κατι γινεται κ το χανεις

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ said...

Eνα αθώο κοίταγμα
ένα αθώο βλέμμα
που δεν γνωρίζει σίγουρα
του κόσμου μας το ψέμα

ένα μουτράκι ποίημα
που τη καρδιά μερώνει
υπάρχει ελπίδα σίγουρα
σε όλους μας δηλώνει