10.31.2007

Φυγη μου....Ντροπη σου




Περιμενω καιρο...μα δεν ερχεται
περιμενω ωρα...μα καθυστερει
κουναω το ποδι με σπασμωδικη κινηση...
ανυπομονω

Δεν εχω ωρα...ισως δεν εχω ορεξη


θελω να μεινω -αλλα φευγω
θελω να φυγω αλλα καθομαι ακομα εδω

Μπορω και βλεπω-παρατηρω

Μπορω και ακουω-αφουγκραζομαι


εκει..που κουλουριαζομαι μεσα στο παλτο μου...να προστατευτω απο το κρυο του χειμωνα
βλεπω να ρχεσαι εσυ
σταματας μπροστα μου ...σβηνεις τη μηχανη σου...
και με περιμενεις....
αδικα περιμενεις..



Υποταγμενη στις ασυναρτητες φωνες του πληθους
μεθυσμενη πλεον...αφηνομαι σε καθε ψιθυρο
αλλα οχι στον δικο σου ηχο..
με φωναζεις...
ματαια...
το βλεμμα μου κοιταζει αλλου...
δεν μπορω να σε ακουσω

Φευγεις
και μενω πισω

Φευγεις...και σε κοιταω

σε αφηνω...γιατι δεν εχω λογο να χαθω παλι σε σενα
σε εγκαταλειπω γιατι δεν εχω λογο να ερωτευτω την μοναξια μου

Μην ξεχασεις ποτε...πως εσυ μ εφερες στον τελικο μου προορισμο

Μη ξεχασεις ..πως μου δωσες δυναμη μεσα στην θλιψη

Φυγη μου...Ντροπη σου...
σου ειχα πει να μην ξαναρθεις...!!!!



Υγ.Μη ξεχασεις ποτε...πως μ εφερες στην ομορφοτερη αγκαλια του κοσμου...
και δεν φευγω απο δω...
απλα ξεχασε εμενα...

Music:Calexico-Hair Like Spanish Moss

12 comments:

Gerasimos said...

Οι ήχοι που βάζεις είναι ταξιδιάρικοι. Και τα κείμενά σου το ίδιο. Είναι ωραίο να βλέπεις πως κι άλλοι έχουν ίδια βιώματα με σένα. Keep up

Bliss said...

@Gerasime σ ευχαριστω πολυ
μαλλον θα πρεπει να δινω κ το λινκ να τα κατεβαζετε τα κομματια!
το συγκεκριμενο ειναι απο Calexico και γενικα το cd τους Tool Box τα σπαει!
καλα οχι μονο αυτο!
χα!

αν μπορεσεις βουρ να κατεβασεις!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Δυστυχως οπως γνωριζουμε...ολα τα καλα καποτε φευγουν...τελειωνουν...Τις καλημερες μου και καλο μηνα να εχουμε...

the navigator said...

Περνάω και εγώ φάση που χρίζει πολλών υστερόγραφων...

life...

such a bloody mess...

GhostHunter said...

Οι εικόνες, τα λόγια, η μουσική...
Πήγα ταξίδι σήμερα...

Thanks

Equilibrium said...

Μαζι σου παω εναν ομορφο μακρυ περιπατο...

Bliss said...

@preza tv
καλο μηνα να εχουμε
ολα τελειωνουν
ολα περνανε
και παλι απο την αρχη..
φαυλος κυκλος η ζωη
ατερμονος..


@the navigator
ειναι ομορφη η ζωη
...
τπτ δεν χριζει Υγ.
αστα στο κυριως κειμενο της ζωης σου
και οχι ως Ps

@ghosthunter

ολοι σ ενα ταξιδι ειμαστε
εγω ευχαριστω

@equilibrium
το ξερω πως εχω παρεα...
καλη μας βολτα!

Desposini Savio said...

και εμένα μου θύμισες κάτι που έζησα πριν δεκαπέντε χρόνια..
πωωω τι μου'κανες απόψε μαργκό μου

dumbdog said...

γεια,
υπέροχος συνδυασμός,ήχου-εικόνας-λέξεων.

Horace said...

μην ξεχάσεις ποτέ..

:(

Πολλά φιλιά, bliss..

kat. said...

με αφήνεις να μην πω τίποτα;;

έτσι.. σαν συμπαράσταση προς τις λέξεις που εσύ έγραψες, εγώ διάβασα και μάλλον με βρίσκουν σύμφωνη!!!!



ντροπή (του!!!)

Sigmataf said...

ti egine ekeino to treno poy eblepe..............