11.24.2008

Αμβλεια Γωνια


θα σου χαρισω προσωπικες μου σκεψεις και θα σε κερασω και ενα νες καφε...μετριο με γαλα..
παντα κατα των δεδομενων δικης μ προτιμησεως.
αλλαξα, που λες, τη γωνια στο κρεββατι μου...εκει οπου αρχικα βρισκοταν..εμπαζε απο το τζαμι αερας...και το βραδυ κρυωνα...
το πηγα σ αλλη γωνια..αλλαξα τα τραπεζακια μου με τους καθρευτες, τις βιβλιοθηκες μου..
και το δωματιο μου μοιαζει ακομα μεγαλυτερο απ οσο ηταν πριν..
και πραγματι νιωθω ικανοποιημενη με τη φαεινη μου ιδεα να μεταφερω το κρεββατι κοντα στο καλοριφερ...
καθε βραδυ κοιμαμαι στα ζεστα...
πως ειναι οταν ξεκινας την ζωη σου απο την αρχη?
Μαλλον οχι...αυτο ειναι αδυνατο να επαναληφθει..αλλα κανεις ενα νεο βημα συμφωνα με τα παλια δεδομενα...
πατας εκει που νιωθεις οτι ειναι υπεροχα...
αλλαξα τα μαλλια μου...(μυαλα)
το κρεββατι μου ( μελλον)
τα ρουχα μου ( συνηθειες)
χαμογελα γυρω μου ( διαλεξα τα ατομα που θελω να χω κοντα μου)...
ειναι σαν να νιωθεις...εσυ διοικεις στο μικρο σου δωματιο..
στη μικρη σου ζωη...και κανεις μεγαλα βηματα και τρεχεις
και χοροδπηδας και δοκιμαζεις
και ερωτευεσαι...και αισθανεσαι...ξανα...και ονειρευεσαι ...
και σκεφτεσαι...και ωριμαζεις.
γι αυτο σου λεω η γωνια που διαλεξα...για το ''κρεββατι'' μου αποσκοπει για μεγαλα ονειρα.
και το πιο νοστημο κομματι της υποθεσης ειναι οτι ενα ενα απο τα ονειρα αυτα..πραγματοποιουνται...
και ξερεις κατι...δεν ειναι η μαγεια...
ειναι η μαγικη θεληση...
ειναι εσυ...
εισαι
εδω
εκει
παντου
......

και ακου και το καινουριο κομματακι απο The Verve - Love is Noise:



Will those feet in modern times
Walk on soles that are made in China?
Feel the bright prosaic malls
In the corridors that go on and on and on

Are we blind - can we see?
We are one - incomplete
Are we blind - In the shade
Waiting for lightning - to be saved
Cause love is noise and love is pain
Love is these blues that I'm singing again
Love is noise and love is pain
Love is these blues that I'm singing again, again

Will those feet in modern times
Understand this world's affliction
Recognise the righteous anger
Understand this world's addiction?

I was blind - couldn't see
What was here in me
I was blind - insecure
I felt like the road was way too long, yeah
Cause love is noise and love is pain
Love is these blues that I'm singing again
Love is noise and love is pain
Love is these blues that I'm singing again
Love is noise, love is pain
Love is these blues that I'm feeling again
Love is noise, love is pain
Love is these blues that I'm singing again, again, again, again, again, again

Cause love is noise, love is pain
Love is these blues that you're feeling again
Love is noise, love is pain
Love is these blues that I'm singing again, again, again


Will those feet in modern times
Walk on soles made in China?
Will those feet in modern times
See the bright prosaic malls?
Will those feet in modern times
Recognise the heavy burden
Will those feet in modern times
Pardon me for my sins
Love is noise
Come on

2 comments:

ceralex said...

να λοιπόν που μ έφερε ο δρόμος προς τα εδώ. Εϊχα πολύ πολύ καιρό να σεργιανίσω.
Μου φτιαξες το κέφι. Οι μικρές αλλαγές πάντα φέρνουν τις μεγάλες.

Καλή συνέχεια λοιπόν!
Άπαιχτο το τραγουδάκι!

Bliss said...

ceralex...καλως σε βρηκα στη γωνια μου...οπως ειπα ειναι αμβλεια...κ χιλιοι καλοι χωρανε!!!!
θα ερθω και εγω απο τα δικα σου μερη..απλα καφεδακι θελω να χω ετοιμο
χαχα
καλη συνεχεια και σε σενα!!