1.02.2010

Uncovered:::..

''Καθε μερα ..γνωριζω τον κοσμο.

καθε μερα αφηνω κενες σκεψεις για να τις γεμισω με την σιωπη..


καθε μερα αλλαζω και γινομαι αυτη που ηθελα να ειμαι.


αλλαγη και αρνηση στην επαναληψη.


.... δεν φοβαμαι την προσπαθεια. δεν τρομαζω στην δυναμικη τροπη.''


Tρομερα ανυποφορες μερες γεματες κρεπαλες και εντασεις, την ειχαν εξουθενωσει και ειχε βαρεθει κατα ενα τροπο.
Της ειχα πει και γω πως μπορει ν αλλαξει τα πραγματα, να τα κανει να μοιαζουν διαφορετικα και εκεινη πεισμωτικα αρνιοταν καθε τι.
Μαλωσαμε και δεν μου ξαναμιλησε εκτοτε.
Χθες, μου χτυπησε την πορτα και της ανοιξα... απροσμενη παρουσια.

δεν αναλυσαμε τιποτα. την συμβουλεψα να προσπαθησει γι αυτο που θελει.



Εφυγε μ ενα χαμογελο...γεματο χαρα
πηρε μαζι της και εναμ πυλινο φυγουρινενιο αγιο βασιλη...να θυμαται το δωρο της για την πρωτοχρονια.
το δωρο της...το κραταει μεσα της.
το γεννησε η ιδια.

η λεξη Αποφαση και η λεξη Πραξη ...ελαμψαν και κολλησαν πανω της.
τα εβλεπε καθαρα.

Μου ειπε να μου πω...πως με αγαπαω.
Της ειπα να της πει... πως το ξερει.


Ps. Μargo <=> BLiSS

2 comments:

tovenito said...

καλή χρονιά ομοούσια και δισυπόστατη!
τα καλύτερα σου εύχομαι!
με υγεία και αγάπη για να γίνονται οι λέξεις πράξεις

#lockheart# said...

Nα σε αγαπας καθε μερα και πιο πολυ...
ολες οι πραξεις βρισκονται ενα βημα πριν την εναρξη της αποφασης...

καλη χρονια να εχεις γεματη απο ομορφες μερες!