3.20.2010

66 Promises


11.50 μμ
20/03/2010


Λιγες ωρες μετα απο ενα προσφατα ποσταρισμενο κειμενο στο blog .
η Bliss ανταποκρινεται σε ερεθισματα ηχητικα.

Ακουει λεξεις διαρκως.λογια.πολλα λογια.
εχει φτιαξει καφε και πριν ξεκινησει την μελετη για τις υποχρεωσεις της,θελει να σπασει ενα μπουκαλι γραφοντας σ ενα χαρτι και να μαζεψει τον θυμο σ ενα ποστ.

Λυτρωνεται η στιγμη.αναζητειται ενταση.
ατερμονες αντιφασεις σμηλευουν το μυαλο της. αρχιζει και το γουσταρει.

σημερα ξεκιναει με τον εαυτο της μια μαχη ισορροπιας.
ο αδερφος της, την πλησιασε και της ειπε να βαλει προταιρεοτητα το μελλον της και τον εαυτο της.
Να φτασει στην ηλικια του,των 30, και να νιωθει ηδη γεματη απο το ειναι της. να μην εχει αναγκη να πιαστει αποκουμπι απο κανεναν αντρα.
Λατρεψε τον τροπο που της μιλησε, ειναι ο Συμμαχος της. Ετσι αποκαλεσε τον εαυτο του και τους γονεις τους. Συμμάχους.

Και στο μυαλο της η αρενα ηταν το σημειο αναφορας της.
Εκει εμφανιζομαι και εγω μαζι της.

αυτη τη φορα ομως αντιμετωπες. θελω να της δωσω να καταλαβει πως δεν εχω να παλεψω με φαντασματα παρελθοντος. αυτα τα εξοντωσα εδω και πολυ καιρο
.
δεν εχω να παλεψω με κεινον...που ισως δεν μου εχει καμια εμπιστοσυνη, τον θελω συμμαχο!

παλευω με τον χρονο που θα ερθει και τροφοδοτω δοσεις δυναμης για οσα εχω να φερω εις περας.

Νιωθω αισθημα ανεξαρτησιας . στους στοχους και σκοπους.
στον δυναμισμο μου που πηγαζει απο την υπερευαισθησια μου.

Ξερω ποια ειμαι και τι κανω.

Η πραγματικοτητα ειναι κληρονομικη. καλα τα λεει η Δημουλα.
Κληρονομειται απο γονεις σε παιδια

και ειναι πλεον γονιδιο επικρατες.
Ο Νομος του Μεντελ αποδεικνυεται ευλαβικα.

Θα κανω γιο, σκεφτομαι. και το δικο μου παιδι θα κληρονομησει απο μενα τον Χρονο.
θα μαθει την ουσια του σε συνδιασμο με το μυαλο του. να χρησιμοποιει και τα δυο ως ασπιδα.

οσο μεγαλωνει ο δικος του χρονος θα εχει αυξοντα βαθμο και ο συντελεστης των διευρυμενων οριζοντων του.

θ αγαπησει τις αντιφασεις σαν την μαμα του.
θ αγαπησει τα εντονα συναισθηματα σαν την BLiSS.
θα ζει στη φαντασια και θα πραττει στην πραγματικοτητα.

θα ειναι αξεπεραστα αντιφατικος χαρακτηρας.

θα του περιγραψω τις μαχες μου και θα τον αφησω να ζησει τις δικες του. θα μ εχει συμμαχο.

Θα του διαβαζω τα 66 Παραμυθια. αυτα που θ ακουει οσο θα σφυρηλατείται το αθωο του μυαλουδακι.
θα μαθει 66 Παραμυθια για να μυθοποιεί τους γελωτοποιούς και να τους βαζει στο δικο του παραμυθι, αυτο το αληθινο.

Θα κληρονομησει το προτέρημα της επιλογης, αυτο που αναρριχάται απο τη μαμα του τωρα.

Δεν θα γινει ποτε Επιλογη. αλλα θα γινει ο Δημιουργος Επιλογων.

Θα ειναι καλος Παιχτης. σε καθε τομεα. Ποικιλομορφία, 66 Παραμυρια αλλωστε, μη το ξεχνας.
Μεγαλωμενος με πνευμα ελευθερο


12.19 πμ.
21/03/2010

Ακολουθω τις επιθυμιες μου κατα σειρα
θ αλλαξω την θλιψη σε χαμογελο
θ αλλαξω τον θυμο σε αγαπη
και θα στα χαρισω.

γιατι δεν περιμενω πως οι 66 Υποσχεσεις σου θα γινουν πραξεις.
Σου δινω ομως μια πραξη δικη μου, χωρις καμια υποσχεση...

Ειμαι εδω... για την ωρα.



2 comments:

Thomas a.k.a Malefino said...

"Δε θα γίνει Επιλογή...Θα γίνει δημιουργός επιλογών...".. Απίστευτο....

Μικρές ανάσες said...

Είσαι τυχερή και το έχεις δουλέψει πολύ για να ξέρεις που πατάς και που προχωράς, στα 34 μου ακόμα αναρωτιέμαι καμιά φορά...

Δεν είναι όμως βάρος η επιλογή, είναι δύναμη και εικόνα χαρακτήρα, μη τη φοβάσαι θα σου προτείνω...

Καλό σου ξημέρωμα Bliss!!!