3.25.2010

Metaphase::.



Τι σημαινει Μεταφαση?

Η μιτωτικη ατρακτος,ολοκληρωμενη σου απαντω.

Και τι σημαινει αυτο?

Η φαση οπου τα χρωμοσωματα μας βρισκονται στην πιο ευδιακριτη και καθαρη τους μορφη.


Και τι σχεση αυτο με τον τιτλο του κειμενου σου? Τι σχεση εχει η Βιολογια με την Τεχνη?

ο Συνδιασμος,καλε μου. ο Απολυτος συνδιασμος.


οσο μεγαλωνει η BLiSS αλλο τοσο ο γραφικος της χαρακτηρας γινεται πιο ευδιακριτος.
απλος, αληθινος, κατασταλαγμενος.


Και εσυ τι σχεση εχεις με αυτην την BLiSS?

εγω... την γεννησα.


Και σου μοιαζει?

Οχι, με την Margo δεν μοιαζει και πολυ . Γι αυτο την αποκαλω Αlter Ego.

Και πως συνυπαρχετε?

Συναισθηματα. αυτα μας τροφοδοτουν. Εντονα συναισθηματα.


Δεν ειναι λαθος τακτικη?

Καθολου, διοτι δεν μετανοιωνεις ποτε οταν λες την αληθεια, καθε αλλο, θα μετανοιωνα στο ψεμμα .


Και εσυ τι εντονο συναισθημα εχεις?

Πολλα..

και η BLiSS?

το ιδιο με μενα.


Θα χωρισετε ποτε?

τα χρωμοσωματα μικρε μου πανε ζευγαρια παντα... αλληλοσυμπληρωνονται.

δεν εχω σκοπο να μου δημιουργησω μεταλλαξεις.

Βρισκομαστε στην Αψογη Μεταφαση

και μας βλεπεις... απο το μικροσκοπιο σου.





No comments: