3.17.2010

Trippin with Melodies


Μου ζητησε να γραψω μια ιστορια πραγματικη
μια μελλοντικη στιγμη.
κατι που θα ζησω και θα παρατηρησω.
να το πλασω στο μυαλο μου οσο πιο ομορφα μπορω, να το προσφερω απλοχερα στην φαντασια της και να φυγουμε παρεα με δυο βαλιτσακια στα χερια.

Αυτο ειναι το δωρο που μου ζητησε για τα γενεθλια της.
και ως μεγαλυτερη ξαδερφη, ηταν ποτε δυνατον να της χαλασω το χατηρι?

Μικρη μου πεταλουδα,

θα βαλουμε σε δυο μικρες βαλιτσες τα απολυτως απαραιτητα, χωρις υπερβολες και ασημαντα πραγματα μαζι.
εχουμε στο γυρισμο πολλες αναμνησεις να κουβαλησουμε, δεν θα ηταν ωραιο να χουμε και το βαρος ανουσιων αντικειμενων. ε? δεν συμφωνεις?


Θα παμε λοιπον στην Αγγλια, εκει που εμεινα 5 χρονια, και οπως το βλεπω το πραγμα για πολλους λογους τελικα, θα ξαναπαω και θα μεινω αρκετα.

δεν ειναι μονο η φυγη μου, ειναι η μοναδικη αγκαλια που οταν την αποζητω, ξερω θα ειναι παντα εκει να με περιμενει.
δεν θα φυγει ποτε, γιατι ξερει ποσο την αγαπαω.

θα σε παω στο μικρο Canterbury. ν απολαυσεις το απλετο πρασινο και το καθαρο οξυγονο.
θα χουμε παντα στο λαιμο ενα κασκολ δεμενο, και ενα καπελακι στο κεφαλι.
θα σε κανω περιπατους και θα λεμε ο,τι μας ερθει στο μυαλο.

θα σε παω για φαγητο στο αγαπημενο μου εστιατοριο Thomas Becket, που ειναι ουσιαστικα μια μικρη ξυλινη Pub, με κρεμασμενα ανθη Λυκισκου παντου ( ξερεις της μπυρας ο 1ος ερχομος), με απαλη Jazz μουσικη ... και διακοσμημενο με παλια αγγλικα αντικειμενα...

τοσο παλιο κτιριο.. τοσο ζεστη εικονα.

Αργοτερα θα παμε για Coctail στο Cuban Bar, αρκει να κουβαλας ταυτοτητα μαζι σου, γιατι αν εγω εδειχνα μια φορα μικρη που μου ζητουσαν διαβατηριο καθε φορα, φαντασου εσυ μικρη μου!!χαχα!
Εκει μεσα θα σου γνωρισω τον James, εναν σερβιτορο -φοιτητη που ειχα γνωρισει πριν 3 χρονια και ειχα ενα πανεμορφο και αθωο φλερτ!!Το μισο Canterbury ειχε ξετρελαθει με δ αυτον!
Παρα τ αυτα, δεν μπλεκουμε με τετοιους τυπακους, αναξιοπιστοι στο φουλ και να το θυμασαι.

Θα χορεψουμε Salsa μιας και θα εχει την κλασσικη Μπαντα εκει... και τις ιδιες γνωριμες φυσιογνωμις καθε φορα που πηγαινα...
ωραιος κοσμος.

και ωραια Coctail !!!

θα παμε σπιτι, στο τελευταιο που εμεινα τους μηνες πριν ερθω ελλαδα, μενει εκει ακομα μια πρωην μου συγκατοικος και καλη μου φιλη, θα μας φιλοξενησει...
εχει κατι υπεροχους δερματινους καναπεδες στο σαλονι, πολλες φορες μας επαιρνε ο υπνος εκει και θα λιωσουμε βλεπονταςAlign Right ολα τα επεισοδια IT Crowd που σ εκανα φανατικη!!!
αχ... πανεμορφο σπιτι...πανεμορφο....

θα σε ξυπνησω στις 7 το πρωι να χαζεψεις εξω τον αχο του πρωινου
να απολαυσεις την απολυτη ηρεμια
και να πιεις δυο τζουρες νες καφε...

θα ετοιμαστουμε για την πολη.. κλασσικα ποτε λεωφορειο, και περασμα μεσα απο το δασος... για να φτασουμε στο κεντρο

θα δεις τον πανεμορφο καθεδρικο ναο και την βαση του προτεσταντισμου.
παρ ολο που ειναι πανεμορφο κτιριο, οταν μπηκα μεσα, μ επιασε ενα ψυχοπλακωμα..λες και ημουν σε κηδεια, επειδη μου μοιαζες, θα αισθανθεις το ιδιο, αλλα καλο ειναι ολα να τα ζουμε ε?

Ξεχασα να σου πω, πως η μουσικη δεν θα μας εγκαταλειπει στιγμη.

θα μπορουσα να σε παω στο Λονδινο. αλλα αυτο ειναι ενα συνεχες χαος. και δεν το συμπαθω τοσο στη φασαρια του, οσο αγαπαω την απολυτη ηρεμια του Canterbury.

Θα σε παω στο Πανεπιστημιο μου, να δεις ποσο Καημενη ειναι η Ελλαδα στο Συστημα της Παιδειας της.
και η αποψη μου αυτη δεν θα αλλαξει ποτε μα ποτε!
θα κατσουμε για καφεδακο στο Gulbekian Theatre και θα χαζευεις απο ψηλα την πολη.

θα σου γνωρισω παλιους συμφοιτητες μου, παλιους φιλους, και παλιες εικονες της ζωης μου
να γνωρισεις τα δικα μου λαθη
και να τα αρχειοθετησεις μεσα σου.

και αυτο ειναι το δωρο μου για σενα ( οχι μονο αυτο), να γνωρισεις πολλες πλευρες των ανθρωπων, πως λειτουργουν και πως ζουν σε αλλο περιβαλλον.
τον τροπο σκεψης.
μεγαλο ζητημα η σκεψη και μεγαλο ζητημα επισης να της δινεις ερεθισματα, αρνητικα η θετικα
να μην αφηνεις το μυαλο σου ποτε στασιμο.
να αποζητας πληροφοριες, εστω και αχρηστες.

και να συγκρινεις τον εαυτο σου σε ολα αυτα.

οταν γυρισουμε πισω μικρη μου!
θα χεις μεγαλωσει ακομη ενα χρονο.


Να Σε Χαιρομαστε.



No comments: