6.30.2010

Η ισχυς εν τη ενωσει


Συστατικά Απογεύματος


Βεραντα.

Καραβισιος- Κρυος Καφες

Ενα -τετραδιο

Μολυβι

Το- μυαλο- μας.

Τη- μουσικη -μας.

Απαραιτητη - προυποθεση -η- ορεξη.

Μια- γουλια- καφε, ως -σκανδαλη- εναρξης.

Ξυπνανε -οι -αισθησεις- σιγα –σιγα- και σαν -ντομινο- γεννουν- λεξεις.. και- οι λεξεις..ριχνουν- με- τη- σειρα -τους- τις προτασεις ... και -οι- προτασεις..χμ....τη φαντασια - λοιπον.

Σφινωνουν -στο -απογευμα- ολα

Απανταχου -παρών -το -δροσερο -αερακι.

Αυτο -που- αδειαζει- τα- leftovers .

Θελω- τα- κομματια- μου- να- συνθετουν μελωδικα -στιγμιοτυπα

Να- ενωνονται -και- να -δημιουργουν αντιφασεις.

Εμενα.

Και

Την- Αλλη.

Το- Alter -Ego.

Να- μοιαζει -νεραιδα -και -να θυμιζω μαγισσα.-

Να - φευγει- σαν - πριγκιπισσα πληγωμενη - ψαχνοντας -αυτον - τον αλητη - ιπποτη της... και- να- γυριζω - ως δουλα... υποταγμενη -στο- ανακτορο- μου.

Σε- αυτο -το ανακτορο. -Του δικου -μου κοσμου.

Στο- οποιο- Κυριαρχω.

Και -Κυριαρχουμαι.


Ζηταω -Ισοσητα.

Ζηταω- Σιωπη

Ζηταω -Πραξη

Ζηταω -Εσενα.

Ζηταω- τα- λαθη- μου



και- δινω -αληθεια.



2 comments:

PeNNy LaNe said...

Διακρίνω μια ταύτιση σκέψεων δεσποινίς μου. Τα λες και για μένα αυτά που δε μπορώ να πω...

KitsosMitsos said...

Τα καλύτερα δηλαδή. Μέχρι τα επόμενα.