11.01.2009

Profile Updated



Μπορεις να συνδυασεις ενα ακεραιο τοπιο με κατι ζωντανο?

να μπλεξεις την μουνταδα με την αδρεναλινη?


Μπορω να γινω τραγουδι ....γαματο...δυνατο....
να χτυπιεμαι πανω κατω

και σε καθε χοροπηδητο να σκεφτομαι πως οι στιγμες που εκανες το προσωπο μου θλιμμενο...gone wasted.

Μια γυναικα λενε μολις νιωσει αυταρκης με αυτα που εχει διπλα της...και αποδυναμωσει τις ευαισθητες χορδες προς ατομα που δεν στελνουν ΝΟΤΕΣ....

τοτε ... καλει τον Μαεστρο...και ξεκινανε με αλλο κομματι.


και εκει ξεκιναει παλι το χοροπηδητο.




Ποσο μου λειπει που μου λειπεις. και ποσο μου ελειψα να μου λειπω.

Αντιστρεφω τα βελακια να τεινουν σε αμφιδρομες χημικες αντιδρασεις.
και τα στοιχεια που ριχνω μεσα στην χημικη μου αντιδραση... αποστελλουν σηματα ευεξιας και αντιδρασης σε καθε τι που αντιτιθεται στην πορεια μου.

δεν ειναι επιθεση,ουτε οργη.

ειναι ακορεστη στιγμη θερμαινομενη απο το παγωμενο βλεμμα μου.
ειναι η μαγνητικη μου ανωμαλια που σε στελνει αφορτιστο στη βαση σου . την μηδενικη. την στοιβαδα. ξερεις εσυ. χημεια.


Με αγαπω οταν αγαπαω.
και δυναμωνω οταν με περνουν για αδυναμη.

Μ αρεσει οταν με γνωριζεις να με θεωρεις τρελη!
Μ αρεσει οταν με κοιτας να θελω να σε αγκαλιαζω.
Μ αρεσει που εισαι παντελως αγνωστος... και σ αγαπαω.

Μ αρεσει που εισαι το καινουριο της μερας μου.
Και αν σ αρεσει και σενα... ισως μια μερα...σε ονομασω .. '' Παλιο''.



Αφιερωμενο στις απροσμενες στιγμες και στις απροσμενες ανακαταταξεις μας.
Cheers

No comments: